Subject: FW: Konkurss vaba kohtunikukoha täitmiseks
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 17:00:38 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 4:37 PM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>
Subject: Konkurss vaba kohtunikukoha täitmiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Konkurss vaba kohtunikukoha täitmiseks

Registreerimise kuupäev: 09.12.2024

Registreerimise number: 75.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee